Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Η γέφυρα μου



Η ηδονή των παρατάσεων!


Αίνιγμα θύμησης.


Προσπάθεια αναστροφής


της διαδρομής μου,


στην αφετηρία της.
Γέφυρα με το χτες,


περνά πάνω,


απ το δάσος των συναισθημάτων,


και περπατώ,


κοιτάζοντας τους γύρω λόφους,


που ήξερα


αλλά δεν υπάρχουν πια.


Θα γράψω,


θα εκτονωθώ,


για τα γεφύρια


που ξέχασα να τα περάσω.


Γιατι το μόνο που ήξερα


ήταν αυτό: Το γεφύρι του χτες.


Πως μπόρεσα;


Πως άφησα τα χρόνια;


Ήταν εκει και με περίμεναν.


Λόφοι καινούργιοι,


κοιλάδες καταπράσινες,


βουή ζωής, λαχτάρα κι ομορφιά!


Κι' όμως εγώ σφιγμένος


σ' αγκαλιά με τα ερείπια.
Δεν έχω παράπονο!


Δική μου επιλογη! Δεν έμαθα.


Δεν ήξερα. Μη με σκοτώνεις!


Θα βγει παράπονο και δάκρυ.
Περπάτησα τις χαραυγές του κόσμου.


Είδα τον ήλιο νάρχεται,


να φεύγει, και να περπατά!


Μα που ήμουν;


Αχ! νάξερα!


Νάξερα ν'αγγιξω τούτες τις φωτιές.


Να πάρω τη δροσιά τους,


να πιω το άρωμα τους,


να μυρίσω τη γεύση τους,


να γευτώ τη χάρη τους.


Το είναι μου


ανατριχιάζει στη σκέψη!


Η σκέψη μου


βυθίζεται στην επιθυμία!


Είμαι από σάρκα, και υπάρχω.


Χορδές ανθρώπινες,


πόθοι, διαδρομές της ύπαρξής μου.


Δεν έμαθα να θέλω.


Δεν μπόρεσα να θέλω!


Κι όμως!


Αυτή η φωτιά είναι στη ζωή μου


η παλέτα του ζωγράφου.


Ζωγραφίζω μ ένα χρώμα


που ορίζει το νόημα της ζωής σαν τέχνης.


Το χρώμα της αγάπης.

7 σχόλια:

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Πολύχρωμη απάντηση, πολύχρονη η σκέψη, νοήματα ζωής μέσα σε αναμνήσεις που είναι κομμάτια ύπαρξης. Νάσαι γερός !!!! Κόκκινος καί άσπρος!!
Ευχαριστώ Λία

Alkmini είπε...

Τι χρώμα έχει η αγάπη?
Μα όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου, ακόμα και το μαύρο έχει η αγάπη.
Ομορφοι στιχοι φιλε μου!
καλο σου βραδυ.

faraona είπε...

Στίχοι ψυχης !!!
Αγγιζουν και συγκινουν.
καλημερα ...
χαθηκες λιγο η μου φαινεται?

Unknown είπε...

Το τελευταίο μου....ΑΝΤΙΟ,καλέ μου Βασίλη.
Ελπίζω η σελίδα σου να μείνει,για να διαβάζουμε τις σκέψεις,αυτές που σε απασχολούσαν κατά καιρούς.
Λυπάμαι......που τόσο ξαφνικά έφυγες απ' αυτό τον κόσμο.
Μου λείπεις.......
Λία...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πολυ όμορφο!
Απο τα πιο ομορφα που εχω διαβασει....

Velvet είπε...

Γεια σου φιλε
-